fredag 21 juli 2017

Fredag 21 juli

Det blev tidig hotellfrukost idag oxå, i solskenet utomhus. Idag var det bara jag och Stefan som gick ner, då Jonathan ville ligga kvar en stund till i sängen och mysa. Så innan vi gick upp till hotellrummet efter avslutad frukost, lassade vi på lite bacon, ost- och skinksmörgås och annat som Jonathan gillar på en tallrik och bar upp det till hotellrummet. Jag hade glömt kvar mina glasögon på Mr French dagen innan, så medans grabbarna gjorde sig i ordning och packade ihop det sista, gick jag ner och satte mig vid kajkanten i den vackra sommarförmiddagen och blickade ut över fjärden, mot Gröna Lund, mot Södermalm och väntade på att restaurangen skulle öppna. När så glasögonen var hämtade och bilen framkörd, lämnade vi Stockholm och körde tillbaka hem mot Köping. Ett par härliga semesterdagar i vår vackar huvudstad Stockholm, var till ända. För den här gången!
För fortsättningen av dagen, läs här...👆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar